Treceți la conținutul principal

[Outfits] meloman in dungi


Hubert de Givenchy: Rochia este aceea care trebuie sa urmareasca trupul unei femei, si nu trupul femeii sa ia forma unei rochii.
Azi a fost cald, 23 de grade la Galati, insa nu, pozele nu sunt de astazi ci vechi de mai bine de o saptamana. O combinatia care mi-a placut, sotului mai putin cu sapca, in care m-am simtit atat comod cat si femeie.

 
Uitandu-ne la vasele de pe Dunare, ne-am imaginat cat de fain e sa fii la bordul uneia, sa nu faci nimic special, doar sa fii inconjurat de ape si de bratele celui iubit. Sa pescuiesti mi se pare tare plictisitor, prima experienta s-a lasat fara nici o captura si poate de acolo mi se trage.









Parka Cicwish   //  Rochie River Island  //  Geanta Kurtmann


Alegerile mele muzicale - pentru sectiunea meloman pentru o zi, deschisa de Sorin - de azi sunt:





xoxo

Comentarii

  1. lovely...imi plac foarte mult pantofii! te pup

    www.eager4fashion.com

    RăspundețiȘtergere
  2. That outfit "disengaged" and cute!
    I follow you always, from Italy, with curiosity! :)

    Luigi

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult rochia! Frumoase poze, ca intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super cute, love the dress with the jacket!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    RăspundețiȘtergere
  5. Has anyone told you that you look like Audrey Hepburn. You do, indeed. I love your comfortable, classic look. Head to toe perfection.
    Stopping by from Share in Style
    Glenda from So What to Twenty
    http://sowhattotwenty.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes Glenda and I'm very flattered, thank you! Thank you for your visit. xo

      Ștergere
  6. E superba rochita ta, absolut minunata!! Eu am facut mai nou o obsesie pentru acest tip de rochii, am pregatit si eu o postare cu una asemanatoare (ca model).
    De geanta nu mai zic nimic, e prima care imi sare in ochi, indiferent de tinuta.

    Nici mie nu-mi place la pescuit, dar cu un vaporas tare m-as mai plimba :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. I really do like the contrast between the feminine midi dress with stripes and that military jacket and boots (and baseball cap)...such a chic outfit!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Tinuta este chic si comoda, mie imi place si sapca. La noi au fost azi 24-25 de grade, pacat ca scade asa tare noaptea, parca am fi pe Marte. Frumoase melodii desi a doua este mai trista...

    RăspundețiȘtergere
  9. Faina parka, am ceva similar pe bleumarin. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca mi-a placut una mult pe bleumarin, era si cu buline! <3
      pup

      Ștergere
  10. pretty outfit! Love the funny bag and a chic a dress!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    P.S. would you like to follow each other?

    RăspundețiȘtergere
  11. cald si asta, cel putin asa se arata aceasta dimineata la mine...in Lunca Dunarii, la Calarasi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Calarasi, de unde este scumpa mea Felicia. Sper si azi sa aveti o zi faina, acum e ceata in Galati.

      Ștergere
  12. Melomanul imi place rochita ta!
    E adorabila! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place tare mult rochita, intotdeauna mi-am dorit una cu un croi asemanator, dar mi-a fost frica ca nu o sa-mi vina bine, nu-mi plac hainele foarte stranse pe corp. Acum cred ca e putin cam tarziu pentru una, dar anul viitor daca ma intalnesc cu un asemenea model am sa-l probez, cine stie :) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa tinuta, se vede ca esti in elementul tau. Esti foarte tonica, surazatoare, love it. Geanta e o piesa minunata. Recunosc ca eu ma feresc de lungimea rochiei, mi se pare ca nu ma avantajeaza. Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  15. Rochiţa, pe cât de simplă ca model, pe atât de interesantă. Îţi vine tare, tare bine! ♥
    Zi frumoasă şi senină, Miha! :-*

    RăspundețiȘtergere
  16. Always soooooooooooo fabulous.
    Thank you so much for being part of Share-in-Style family!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  17. Ti se potriveste foarte tare tunsoarea asta, cred ca ti-am mai zis. Iar rochita, din punctul meu de vedere este fabuloasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Un outfit foarte tineresc, indraznet, sic. :) Iar tu porti de fiecare data ceva atat de frumos si de pretios: un zambet senin si fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Beautiful dress! Amazing pictures!
    http://wonderfullymadebypris.weebly.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Mihaela love this look on you. This dress to pair with that cap is perfection. It's look classy and feminine and the touch of military look is just the cherry on top.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  21. Gorgeous bag dear, and the photos are beautiful!!!!

    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  22. I love the pop of yellow in this outfit with the bag. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. ce-mi place rochia! <3 pacat ca eu sunt foarte mica de inaltime si nu mi sta bine cu lungimea asta, dar ador sa vad la altcineva

    RăspundețiȘtergere
  24. Fetelor, doamnelor, stiti ce e fain la rochia asta - din jerseu/jersey - e ca se poate plia si ridica dupa bunul plac, o curea va fixa totul! Asa ca nu uitati sa probati asta in cabina, la mine merge.
    Multumesc frumos pentru vizitele voastre.

    @Rux - nu vine mulat, este foarte elastica.
    @Andra, sa stii ca si eu sunt mica de statura, nu am mai mult de 1,65. Conteaza ce-ti pui in picioare, si ca toc, dar si culoarea incaltamintei. ;)

    Thank you! <3
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  25. Totul e super: modelul, intraga tinuta, fotografiile. Felicitari fotografului!

    RăspundețiȘtergere
  26. Tu deja nu-ti arati varsta, daca mai si zambesti, deja te dau underage :))
    Esti super! Pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu barbat'miu langa mine, cu verigheta pe deget si tot domnisoara mi se spune, nu ma mir. :))
      Iti multumesc Eva!

      @Multumim pentru aprecieri, Ileana.

      xoxo

      Ștergere
  27. Wow, you had 23 degress last week in Galati! This early falls seems to be even as beautiful than you! Love you really in this striped dress, the olive jacket is the perfect match <3 Hope you are well, dear Mihaela, and everything is going how it is good for you!

    Wish you a wonderful weekend!

    Kisses and hugs from Germany/Bavaria, Rena

    International giveaway: Top form by the reasons of problems
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce imi place tinuta, ce si mai fain e ca se vad sosetele ! Super chic!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si mie cum se vede, dar nici nu prea suport pe piciorul gol la unele incaltari. xo

      Ștergere
  29. Intradevar, parca sapca aceea stirbeste putin din feminitatea tinutei, dar imi place mult rochia :)

    http://anamariaben.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  30. Superba rochita, Miha ^_^

    Kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  31. Beautiful pictures.

    XO

    www.myownfairytale.com

    RăspundețiȘtergere
  32. You're more and more stylish dear, I love this maxi dress!!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    RăspundețiȘtergere
  33. imi place titlul :)). si ador parka, cred ca ar trebui sa-mi iau si eu una.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca ai o jachetica stil militar de pe Kurtmann, ma insel? O parka cu captuseala calduroasa si detasabila vreau si eu pentru iarna. :)

      Ștergere
  34. De anul trecut tot imi zic ca imi voi lua si eu o parka, arata foarte bine, iar geanta este superba o ador :) Frumoasa tinuta, imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  35. esti super cute! superba rochita si geanta :D:D kiss!

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce mult imi place rochia ta, foarte mult si ce bine ai combinat culorile!!!

    Nu am stiut pana acum ca esti din Galati, deci nu suntem departe (eram departe)...

    Pupicei si sa ai o saptamana minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, ai venit acasa!!! Da, Galati, sunt galateanca indragostita vesnic de mare si care se catara pe munte ori de cate ori prind ocazia.
      Sa te bucuri de clipe frumoase si timp frumos, cu sanatate... caci cu gripa si bolile astea nu-i de joaca.
      Te pup!

      Ștergere
  37. Ador combinatia dintre rochie si parka, vreau si eu asa ceva, dar n-am rochia potrivita, a ta e perfecta!! <#

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  38. Hi Mihaela, you naturally look beautiful. The dress flatters you and is really perfect on you! Many kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  39. Very nice dress I liked it a lot.. pretty pics xo
    http://natashabhatt.blogspot.in

    RăspundețiȘtergere
  40. Super chic rochita!!! Kiss :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Tare bine iti vine rochita, Miha!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Foarte, foarte mult imi place rochita! Ai un corp minunat si astfel de rochite mulate ti se potrivesc de minune!

    RăspundețiȘtergere
  43. imi place rochia:) e tare draguta
    http://www.idareyoutobefashion.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.