Treceți la conținutul principal

Ce ne facem cand pica lumina...

Iti programezi sa faci baie si fix cand esti pe terminate cu treburile pica lumina, va este si voua cunoscut? In afara de postarea Chic, intre masculin si feminin, cam tot ce mi-am propus pentru gospodarie mi s-a dat peste cap, aspiratorul scos pentru a-l pune in functiune dupa blogging l-a luat in primire dragul meu sot, s-a oferit si cu alte treburi. Evident ca nu ne suparam pe o asa initiativa, e modul lui de a ma rasplati pentru doza de rasfat si am apreciat. M-a vazut agitata si neputincioasa, a pus o melodie nou descoperita pe fundal si m-a ajutat sa-mi dezmortesc oasele, sa respir, sa ma relaxez, sa ma alinte, sa ma deconecteze. Revenind la butoane - blogging - a avut grija sa prepare cina: mamaliguta cu branza si smantana si cate un ou copt mai mult decat prajit, asta daca v-ati fi intrebat. Bun-bunut!
Revenind la subiectul central, dupa masa am zis sa jucam si un catan online, in grup, s-au facut doua si de aici stiti povestea. Am apucat sa fac patul inainte iar eu am ramas sa fac baie. Ce ne facem cand pica lumina? Ce am facut eu?

 
Sotul imi sugerase sa astept pana revine, imi aprinde o lumanare, sting laptopul ramas fara baterie si bag pastila sa topeasca tarta. Imi vin idei precum sa ma arunc in pat asa cum sunt si le fugaresc, iau oala de 15 litri si o umplu aproape trei sferturi tinand un deget pe margine sa ma anunte de nivel. Toata strada era in bezna...
Imi pun in cana un ceai de lamaie la lumina aragazului. Strang rufele de pe sarme, mai mult orbeste, ma cocot cu picioarele pe cada dupa umerase, impaturesc, fac cateva ture sa pun prosoapele de bucatarie in sertar. Eliberata zona, spal cada, imi aduc hainele de schimb, cercetez apa din bucatarie si cat astept sa se faca oparita citesc cateva pagini dintr-o carte Paun in tara pinguinilor in sufragerie. Trebuie sa o termin si pe aceasta mi-am zis. Mai pun niste apa la incalzit, e ceva sa faci piruete in cada in nici un sfert de cada. La bunica n-am murit spalandu-ma la balie. Dar ghiciti cine a venit la noi? Draga lumina si-a revenit, eh, dar si eu eram gata! Cu miros de lavanda, patchouli si cocos.
Iti poti sterge unghiile, poti manca un fruct, daca nu se doarme in casa merge si de baba oarba fara esarfa! Asa-i ca ai sarit peste exercitii, ia baga doua serii a cate 15!
Daca abia te-ai mutat in casa aia mai bine te pui si dormi, s-ar putea sa iei toate colturile la rand, sa te umpli de vanatai si sa te intrebi a doua zi ce a fost asta!
Postarea de fata s-a nascut in timp ce asteptam sa se usuce parul, de v-am plictisit, iritat sau enervat, iertati-ma, eu m-am simtit bine, sper ca v-am amuzat si pe voi, macar putin si v-am dat idei.
Voi ce ati face?
Somnic pufos!
xoxo

Comentarii

  1. Este unul dintre momentele în care realizezi cât de mult ești legată de electricitate. O pană de curent electric răstoarnă lumea, la propriu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La casa mai e cum mai e, aprinzi focul daca ai soba, poate ai si un generator. Tot gandindu-ma la penele de curent mi-am zis ca la plita de gaz nu renunt.

      Ștergere
  2. Eu sunt de parere ca Mr. Curent are niste simturi extraordinare... si curentul nu se ia oricand, doar atunci cand are nevoie omul de el. Zici ca ar sta dupa colt si pandeste si zice "aaah, stai ca vrea sa faca baie, stai ca ii arat eu" si poc apasa pe butonul de OFF de la curent :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh yeah, "daca ai amanat, belea ti-ai capatat", as fi facut mai devreme, dar... :))
      Ma bucur de vizita, multam de comentariu.

      Ștergere
  3. Vai, la mine daca pica lumina e grav :))!
    Toata instalatia casei este electrica, aragaz, cuptor, incalzire, deci nu numai ca raman fara lumina, dar si fara caldura. Noroc ca nu se opreste... Sau daca s-ar opri vreodata, macar sa se intample vara :P;

    RăspundețiȘtergere
  4. în ultimii 14 ani nu mi s-a întâmplat decât o data sa traiesc o ora fara curent electric :) Acum 6 ani, a fost o sâmbata dimineata, mi-o amintesc parca si acum, pentru ca a avut un "farmec" aparte :)) Ne-am trezit si fiind lumina afara, nu am observat ca nu este curent electric decât când am vrut sa servim cafeluta :) In Germania - nu avem gaz la bucatarie... totul este electric, deci... tja! cum sa începi ziua fara cafea?! ☺ era vara si am iesit pe terasa. Parca abiaau asteptat vecinii nostri de gard în gard! :) Au strigat la noi ca ne invita în fundul curtii la o cafeluta. Ce fain a fost! Ne-am adunat mai multe familii de pe strada, vecinii nostri aveau un resou de camping si au facut cafea, am stat pe scaune plinate ca la camping si am petrecut o dimineata superba în compania vecinilor! :)) Fara pana de curent, nu am mai reusit asa ceva niciodata!
    Te pup. Un start bun în weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La voi chiar a fost o situatie tare, tare placuta. M-am amuzat copios la faza vecinilor care parca asteptau. Un exemplu de eveniment fericit, multumesc de relatare.
      Chiar ii spuneam sotului care se lamentase ca a adormit singur ca, m-am simtit chiar bine, chiar daca am fost singura.

      La noi cade destul de des, de la cateva minute la zeci.
      Duminica frumoasa, pupici!

      Ștergere
  5. He, he! Aşa frumos ai povestit păţania, că mi-am amintit de copilărie, pe vremea lui Ceauşescu, când stăteam serile la lumina lumânărilor şi tot încălzeam apă la aragaz pentru spălat. Aveam un mic aparat de radio cu baterii şi eram mulţumit că ascultam la lumina lumânării melodii frumoase sau celebrul "Teatru radiofonic".
    Cred că acum ne-am dezvăţat de stat la lumânare...

    O zi frumoasă îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rareori mai ascultam si noi teatru radiofonic, initiativa sotului. Din pacate inca se mai intampla pene de curent si la tv auzim cum gospodarii raman fara electrocasnice, o cheltuiala pentru care firmele furnizoare nu sunt trase la raspundere.
      Zi frumoasa, asemenea fara patanii triste! :)

      Ștergere
  6. I have checked out the post that you have linked to and you totally amazing. I love men style clothing with a feminine touch. Sadly your google translator isn't working at all. Usually you get some half translated words but here nothing at all. Happy Friday pretty!!

    xx glamdevils.com / miradevils.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Mira, on the previous post in one comment I short the story in few words, here well is about a failure of electrical power supply and how I managed the situation when a shower was imperious. First was annoying but in the end was pleasant.
      Have a great day, thanks for passing by! xoxo

      Ștergere
  7. Aprindem lumanarile si ne tragem sufletu'! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dear Mihaela, if the translator translated right I assume you had a blackout. This happens here also several times in our region and I know that this can be really confusing. As far as it is day and bright it's okay as you can read and do other things but if it's dark outside it remains to have a walk in the dark outside or simply go to bed. A blackout remembers we always how dependet we are all from electricity ... Happy weekend for you my dear friend!
    xoxo from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You assumed correctly happened after 10 pm and even this time was not so bad can blow all your plans. Thank you, have a beautiful day!
      xoxo

      Ștergere
  9. Simpatica povestire. Eu mereu ma amuz pe seama unor astfel de intamplari parca desprinse din legile lui Murphy.
    Stiu ca nu-i deloc placut sa ti se taie avantul cand ai treaba si spor. S-a taiat de vreo 2-3 ori curentul de cand stam in chirie si, in garsoniera aceasta, totul e dependent de curent. Fara caldura, apa calda, aragaz, bateria la calculator nu mai functioneaza de mult. Ultima oara cred ca am aprins lumanari, am stat in pat si am citit sau am stat la povesti cu Cristi.
    Tin minte cum era in copilarie cand cadea curentul. Tare-mi placea cand aprindea mama lumanari(mie mi-au placut mereu, ei nu) sau cand se juca cu cate un pulover de-al ei care electrizandu-se, producea scantei de lumina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da, la un moment dat m-am imaginat iesind pe casa scarii intr-o rochie lunga si cu sfesnicul in mana... apoi am zis sa stau cuminte poate face careva vreun atac de cord.
      Multi dormeau deja la ora aia, stiu cum e si cu bateria de la calculator uneori rezista un sfert de ora, alteori doar 5 minute. Cand Lau nu doarme jucam table, carti, cat de tine lumanarea.

      Ștergere
  10. Simpatica foc si amuzanta postarea aceasta, nicidecum plictisitoare! Si te-ai descurcat foarte bine, ai reusit sa faci o multime de trebusoare. Ultima data cand am patit eram la Botosani, am aprins lumanari si ne-am vazut de treaba. Oricum, este suficient de enervant sa ramai fara lumina, si eu mi-am amintit de vremurile raposatului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am reusit sa nu ma lovesc eu care si pe lumina ma mai ciocnesc cu cate un obiect, probabil m-am concentrat sa nu fac prea mult zgomot. Ca Cenusareasa la ora 12 am fugit si eu in pat.
      Multumesc de vizita.

      Ștergere
  11. :))) Esti tare haioasa, Miha! In plus, harnica si-atunci cand pica lumina...
    Am avut cumva senzatie de deja-vu, s-a intamplat recent si la noi! Si chiar am remarcat ca, intr-un fel, ne putem descurca foarte bine si astfel (cu o parte dintre treburi) - cu conditia sa vrem sa nu ne enervam!

    Pupicei, Mihule drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, dar sa stii ca nu intotdeauna imi iese, asta cu calmul. M-am simtit cu musca pe caciula ca am amanat momentul, intr-un fel. :))
      Te pup, zi frumoasa!

      Ștergere
  12. Off...da, e frustrant cand ai ceva de facut si tocmai atunci se ia curentul.Eu m-as fi bagat in pat, la un somn binemeritat!

    RăspundețiȘtergere
  13. am patit-o sa raman in bezna in cada in timp ce faceam dus :)). am continuat, ce era sa fac? :)) norocul meu ca sunt obisnuita cu toate obiectele si nu m-am lovit de nimic dandu-ma jos de-acolo si mergand in camera mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In timp ce, daa... e "deosebit", presupun ca apa nu a avut de suferit, bine ca nu m-a nimerit si pe mine ca altfel eram racita cobza a doua zi.

      Ștergere
  14. Loved this post, very interesting, I have checked the post, you have linked to, really amazing. Have a happy Monday honey <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Hello Mihaela! Ah, your hubby is a very sweet and thoughtful man! I dont know what I would have done you know, being without light for me would be a drama, especially cause Im a net addicted! But maybe I would have taken the chance to relax. Many kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know I can count on him, we take care of each other and I'm so thankful to him and God! If you have internet on the phone the case is resolved. kisses

      Ștergere
  16. It happened to me several times and it was awful! Everything in my house is electricity dependent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you both, Marina and Francesca. Everything depending on electricity that's awful indeed.
      xoxo

      Ștergere
  17. La noi cand pica lumina copilul urla, ca are o problema cu imaginatia, iar eu bajbai disperata dupa lumanari. Sunt chioara ca o cartita in intuneric, lipsa luminii ma paralizeaza. La tne vad ca e mare veselie, probabil mai era afara lumina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum bag de seama ca pentru cei mici sau cei care sufera din asta le e si mai greu. Cand eram mica si mie imi era frica de intuneric, mai ales in spatii deschise nu ma simteam in siguranta, culmea ca la tara nu se aplica treaba asta. Ioc nu mai era lumina, dar lumina lumanarii pentru mine e suficienta sa ma misc de colo-colo.

      Ștergere
  18. pai ce am facut ultima data? hmmm...m-am jucat cu Eva la lumina lumanarilor ramase de la Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  19. saptamana trecuta am patit-o si eu. Am aprins aragazul cu chibritul, am pus apa la incalzit la lumina de la lanterna telefonului, am facut un ceai, am facut o omleta, am incalzit iar apa la oala si am spalat vesela, m-am mutat in dormitor, am aprins 3-4 lumanarele din alea mici si am inceput sa butonez telefonul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descurcareata, cu omleta m-ai intrecut. ;)) Vorbind de lanterna uite mi-am dat seama ca puteam sa folosesc cea de frunte care se folosesc in pesteri. xo

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.